Nem gyakran fordulok meg a fővárosunkban, de mivel most majd’ egy hetet el kellett töltenem itt munkaügyben, szétnéztem hát kapcsolódó témák iránt érdeklődve is, mint amiért eredetileg idejöttem.
Régóta keres ugyanis a cégünk nyomdát, és beírtam már akkor a „nyomda budapest” kulcsszavakat a Google-be, ha egyszer úgyis Budapestre, a fővárosba vezetett az utam.
A panziónkkal nagyon elégedett voltam, főleg a mindennapos reggelivel, mert nagyon jó volt a konyhájuk, de a „nyomda budapest” szolgáltatás is igazán bejött nekem! Ez lett végül a másik, amiért azt mondom utólag: nagyon megérte ez a kis utazás! Rátaláltam ugyanis a Color Nyomdára, ami a legjobbnak mondott ilyen szolgáltató a környéken.
Igazán professzionális hely, erről így meg is tudtam győződni személyesen.
Miért nyomtat újra a cégünk annyi mindent, ha egyébként mi magunk is online vagyunk csak elérhetők és a netes jelenlétünkből élünk?
Ez nem ilyen egyszerű, el kell mennünk nekünk is olykor ugyanis kiállításokra, offline termékbemutatókat is kell tartanunk évente egyszer-kétszer, és ehhez ilyen profi nyomtatási szolgáltatás kell, mint amilyen a Coloré!
A digitalizáció abszolút térhódítása ellenére a fizikai nyomtatás továbbra is fontos szerepet kaphat egy ilyen vállalkozás jövőjében, mint a miénk. A Color Nyomda egy olyan cég, amely a legújabb nyomtatási és egyéb, kapcsolódó technológiákat használja, és olykor ötvözi a hagyományos nyomtatási eljárásokkal is, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa a hozzánk hasonló ügyfeleinek.
Az egyik legfontosabb ok, amiért erről egyelőre (de talán soha) nem tudunk lemondani, az a fizikai nyomtatott anyagok hatása az említett bemutatókon. Egy szépen megtervezett, minőségi brosúra, katalógus vagy akár a személyes névjegykártya, amit magunknál hordunk képes maradandó benyomást kelteni. Az emberek szeretik megérinteni, tapintani, megvizslatni a nyomtatott anyagokat és ha azzal elégedettek, az jó benyomást kelt.
Emellett a fizikai nyomtatás segít abban, hogy az információkat ne csak passzív módon fogyasszuk, vagy épp adjunk át, hanem aktívan használjuk is. Gondoljunk például egy esemény plakátjára vagy egy üzlet ajtaján kihelyezett nagyobb matricára, poszterre. Ezek a nyomtatott anyagok képesek azonnal felkelteni a potenciális vásárlói figyelmet és cselekvésre ösztönözni, hiszen ott vannak a szemünk előtt, nem tűnnek el egy kattintás után, mint az online hirdetések.
A nyomtatott dokumentumok megbízhatósága és hitelessége sok esetben nagyobb, mint egy e-mail vagy egy online dokumentum, hiszen a kézzel fogható anyagokat nehezebb manipulálni, és az emberek hajlamosak jobban megbízni bennük.
A Color Nyomda különösen kiemeli, hogy a nyomtatott anyagok kiváló eszközei a brandingnek és bárminemű megjelenésnek, de az emlékek átadásának is. Ugyanis családi dolgokra is gondolhatunk itt, nem csak cégesekre.
Az online világ természetesen elengedhetetlen része a modern üzleti életnek, a miénknek végképp, de a fizikai nyomtatás egy olyan hagyomány, amely képes kiegészíteni vagy egyenesen megkoronázni azt. A nyomtatott anyagok és az online kommunikáció együtt, egymást erősítve tudják elérni a célközönséget és biztosítani a hosszú távú eredményeit a cégnek.
A Color Nyomda olyan megoldásokat kínál, amelyekkel a vállalkozások a legjobbat hozhatják ki mindkét világból, azokat összekapcsolva és ezzel emlékezetes élményt nyújthatnak mindenkinek.